Методика Зайцева у Центрі розвитку дитини SNAIL , Методики розвитку , Центр розвитку дитини Snail

Методика Н. Зайцева

 

 Девіз методики :«Вчимося, граючись, наглядно і системно!»

Дитина намагаючись говорити перші слова говорить складами: «ма», «та», «ба», «ді» тощо. Дорослий згодом намагається навчити говорити окремо «м», «т», «б», «а». З точки зору Зайцева, це зайва трата часу, придушує вільний розвиток творчого потенціалу дитини, оскільки, основа будови слова склад, а не буква, як у звичайній системі освіти. Слово складається зі складів, які утворюються з приголосної та голосної, приголосної та м’якого знаку.

Ці склади намальовані на таблицях та кубиках, навчальному матеріалі, який розробив Зайцев. Кубики відрізняються за кольором, розміром та наповненням (при струшуванні видають різні звуки). Кожний параметр певним чином характеризує склад (м’якість, дзвінкість тощо). За допомогою кубиків, дитина може створювати слова та словосполучення, згодом речення паралельно навчаючись читанню.

Основні положення:

  • Ігрова форма подачі матеріалу. Гра – провідна діяльність дитинства, під час неї проходить творчий пошук.
  • Наочність. Весь матеріал знаходиться у дітей перед очима, ним можна маніпулювати і, навіть, послухати, які звуки він видає.
  • Регулярність занять. Заняття необхідно проводити регулярно, приділяти стільки часу, скільки цікаво дитині.

Основні  напрямки:

  • читання;
  • письмо;
  • математика (цифри, рахунок);
  • каліграфія;
  • англійська та українська мова.

З якого віку можна починати?

Кубики структуровані залежно від засвоєння дитиною попереднього матеріалу. Починати можна з півроку з розвиваючих ігор. Що стосується, ціле направленого навчання читанню та рахунку краще починати з 3-4 років.

При роботі в групі, дітей віком 4-5 років, після тривалих навчальних   занять. Діти читають, рахують в межах ста. Читають та пишуть правильно. Уроки за даною методикою не псують зір, осанку. Розвивається асоціативне та образне мислення, органи чуття ,зокрема слух та зір. Знімаються мовні бар’єри.

Характерною ознакою занять за методикою Зайцева, являється відсутність перенавантажень, які мають місце у більшості сучасних методик, виключається монотонність сидіння тримаючи в одному положенні тіло і виключення при цьому стресів, які переживає дитина.

Діти, які навчилися читати за системою «від складу до слова» можуть мати непорозуміння в традиційній школі, де навчання відбувається за схемою «буква-склад-слово».

Використання кубиків можливе 25-30 хвилин. Діти повинні почувати себе вільно, невимушено, можуть ходити по кімнаті, сидіти на підлозі. Додаткова інформація міститься на таблицях. Які розміщенні на стінах. Для кращого засвоєння кубики Зайцева використовують у комплексних розвиваючих заняттях. Цей метод легко поєднується з іншими методиками: Домана, Нікітіних, Лупана, Монтессорі тощо.

У центрі «Snail»працюють групи раннього розвитку дитини, програми занять яких розроблені з використанням методики Домана, а також інших методів раннього розвитку. Можливі групові та індивідуальні заняття з професійними педагогами, які готові передати Вашому малюкові свої знання та досвід.

Розвиваємо разом Великих геніїв Великого життя!!!

 

Інформативні джерела:

  • www.metodikinz.ru
  • www.zaitsev.com.ua,
  • Н. Зайцев «Учебник для родителей, воспитателей и учителей»
  • Н. Зайцев «Письмо. Чтение. Счет»

Наші контакти:

096 416 00 74

063 838 33 13