Методики розвитку , Центр розвитку дитини Snail

Методики розвитку

 

Методика Марії Монтессорі

Методика заснована лікарем Марією Монтессорі, направлена на розкриття унікального потенціалу, який є у кожного малюка, Вашого зокрема. Основний принцип методу Монтессорі – спонукати, налаштувати, дитину до самовиховання, самонавчання, саморозвитку. Малюки навчаються перш за все, через особисті дії, призму особистісних відчуттів прожитих в дії.

Методика Олени та Бориса Нікітіних

 Девіз методики: «Максимальний розвиток творчих здібностей підростаючої людини і його підготовка до дорослого життя !»

Методика заснована в 50 –х роках ХХ століття. Саме тоді, в 1960-1970-і роки Нікітіни заклали основи російської батьківської педагогіки, які використаються до нині. На думку Нікітіних традиційно в спілкуванні з дитиною дорослі допускають дві крайності. Над опіка відхід і безперервні заняття, розваги, ігри. Часу для самостійної діяльності в дитини не залишається. Друга крайність полягає в занедбаності дитини. Це значить, що спілкування з малям зводиться тільки до його обслуговування (нагодувати, напоїти, спати укласти.) Про наслідки такого підходу не важко з догадатися.

Методика Домана

Трохи з історії створення… Народилася ця унікальна ідея більше півстоліття тому, коли молодий американський лікар-нейрохірург Глен Доман почав займатися лікуванням малюків із серйозними травмами мозку. Поступово він і його співробітники знайшли можливість не тільки вилікувати цих малюків, але розвивати їх інтелект так, що вони почали по своїм показникам випереджати в розвитку свої однолітків. Успіх команди Домана був приголомшуючий, а його інститут у Філадельфії був названий «Інститутом прискореного розвитку дитини».

Методика Н. Зайцева

 Девіз методики :«Вчимося, граючись, наглядно і системно!»

Дитина намагаючись говорити перші слова говорить складами: «ма», «та», «ба», «ді» тощо. Дорослий згодом намагається навчити говорити окремо «м», «т», «б», «а». З точки зору Зайцева, це зайва трата часу, придушує вільний розвиток творчого потенціалу дитини, оскільки, основа будови слова склад, а не буква, як у звичайній системі освіти. Слово складається зі складів, які утворюються з приголосної та голосної, приголосної та м’якого знаку.

Методика Сесіль Лупан

 Девіз методики: «Не «заповнювати» голову дитини заняттями, а розвивати її природні таланти!»

Методика створена молодою мамою, яка серйозно зацікавилась ідеями Гелена Домана, відвідувала його семінари і в результаті вирішила застосовувати цю методику у виховані своєї дочки Галі. Як наслідок, не міняючи принципи Домана, Сесіль змінила саму методику. Про свої напрацювання, які вона втілювала у життя виховуючи двох доньок, написала книгу «Повір в своє дитя», яка стала настільною, для мам по всьому світу.